Technology news
نويسندگان
آخرين مطالب

 

گروه خبری GSM: کمپانی معروف و محبوب ایسوس که به ساخت وسایل گدجتی و رایانه ای آن هم به صورت مستقل شهره عام و خاص است در دنیای آندروید با محصولات تبلتی خود طوفانی به پا کرد که اولین بروز رسانی (همانند آندروید ۴) به نام گدجت های این کمپانی زده شد.
 

به گزارش پی سی دی،همانطور که می دانید بخاطر حضور موفق ایسوس در بازار آندروید ، گوگل با این کمپانی رابطه نزدیکی پیدا کرده است طوری که اولین آپدیت های آندروید را ابتدا بروی محصولات ایسوس می دیدیم.

همانطور که می دانیم آندروید ۵ در اوایل پائیز ۲۰۱۲ ارائه خواهد شد و احتمال اینکه این بروز رسانی ابتدا در دسترس گدجت های آندرویدی ایسوس باشد دور از ذهن نبود تا اینکه نایب رئیس کمپانی ایسوس صراحتا این موضوع را تائید کرد.

بنسون لین نایب رئیس کمپانی ایسوس در گفتگویی با سایت TechRadar در مورد آینده نسخه آندروید و نام آن چنین بیان کرد:

ما به شرکت گوگل بسیار نزدیک هستیم، بنابراین وقتی که آندروید ۵.۰ یا همان Jelly Bean (لوبیا ژله ای یا آبنات ژله ای) ارائه شود، به احتمال بسیار زیاد ما اولین شرکتی هستیم که محصولاتمان از این آپدیت برخوردار می شوند.

از طرفی دو کمپانی اچ تی سی و الجی به جد دنبال جلب نظر گوگل برای ساخت نکسوس بعدی (به احتمال زیاد تبلت) هستند و در خبری از سوی یکی از مسئولان الجی باخبر شدیم که این کمپانی اولین کمپانی است که از این آپدیت برخوردار خواهد شد.

پس باید منتظر ماند و دید گوگل اولین آپدیت آندروید ۵ خود را نصیب کدام کمپانی خواهد کرد و نکسوس بعدی به دست کدام کمپانی ساخته می شود.
 
 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ 18:20 ] [ ali hajnoroozi ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید